fredag, februar 17, 2006

det å bli 22 i levanger II

to ting til er viktige å få med seg angående det å bli 22 år i levanger. levanger er en plass i trøndelag for de som ikke visste det. sjøh!! og her hadde vi forestillingen, høstmarken skole, igår kveld til et likanes publikum. observerte desverre ingen trønderbart.


det første er bildet på pizzaplassen vi var på på kvelden. synes alle bloglesere burde få del i denne vakre utsmykkingen.


det andre er at espen faktisk lagde ostekake helt fra bunnen til meg!!!!!!!!!! og den var skikkelig kjempegod og kjempefin.

en tredje ting som må nevnes er at levanger også bød på et vakkert gjensyn med maja.

vel.
hvem sa at bursdager ikke burde feires på reise?
eller hvem sa trøndelag var kjedelig?
- ikke jeg i alle fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen som du har hatt, Solveig! Den så da aldeles festlig ut;) Har jo selv feira bursdag i Levanger en gang i min ungdom... og det er jo ikke å forakte. Nå feiret jeg riktig nok ikke på Venezia, men jeg har dog fortært mang en pizzastykker på den hylspreke restauranten.
Er også en stor fan av "kunsten" som de har valgt å innrede med.

Jadda, jadda... vi ranværinger kommer å titter på når dere er i Bodø. Gleder meg til det!

smil, gode og glede fra frk hjulstad