torsdag, mars 16, 2006

med elvis til sauda


som i gode, gamle dager (vel kanskje ikke så gamle, men som i GODE dager) fra min tid i ny generasjon nordland har jeg og elvis (samt kyrre kyrre) kjørt tre timer hver vei for å dra på skolebesøk. hallelujah. og det til en fjord opp i nordfylket (i rogaland) -sauda. sauda ungdomsskole var så heldige å få besøk av rockekongen elvis idag, samt meg. og det ble mye kongelig snakk.

og også i sauda viste det seg at flere av guttene hadde ringt til slottet for å prøve å få kontakt med kong harald. hva er det med gutter og ringing til slottet?
kanskje har noen av mine bloglesere også prøvd på dette - vel, det er tid for tilståelse...

jeg og elvis var for øvrig godt fornøyd med en dag på tur til og fra sauda i nydelig vær.
og om du er et elvis fan kan du også egentlig også bare tilstå med det samme.

2 kommentarer:

Silje Helene Kristin sa...

D e kanskje teit m tilståelsa på vegne av andre... men min lillebror Ole Mikael har også ringt Slottet og spurt etter Kongen... Og d har kameratan hannes prøvd på også... Så må berre, som dæ, still mæ undrandes t dettan nye guttefenomenet.
:)

Idalexa sa...

funka det?
det med å ringe t kongen?
det hadde jo bare vært helt rått!!