lørdag, april 29, 2006

look alike?


selv klarer jeg ikke se den store likhet.
men ifølge andre er den visst der.
og siden jeg var fjorten og jeg ikke engang visste hvem kvinnen var, har jeg fått kommentarer på likheten.

igår tok jeg steget ut, kledde meg i kjole, krøllet håret, tok på støvletter, tok med meg oscarprisen og dro til hetland vgs i stavanger - og gjennomførte historiens første(???) look alike julia roberts ny generasjonsmøte.

gode gang.
og quizen om "meg selv" ble vunnet av sanna som lykkelig kunne kose seg med et kg rosa godteri på en fin vårdag.

da jeg giftet meg for første gang gjorde jeg det uten sminke og barfot?
vant jeg oscar prisen pga av My Best Friend´s Wedding?
gjennombruddet i karrieren kom da jeg spilte i filmen ”Pretty Woman”?


vet du for eksempel det?

sanna hadde i alle fall god peiling.

mange skulle vi kanskje ønske at vi var en stjerne.
for å oppnå lykke i livet.
få en mening i livet liksom.

men om du skulle bli den nye julia roberts eller david backham...hva så?
lykke?

lykken er tilgjengelig..
her og nå.
jesus.
veien, sannheten og LIVET.

yes.
men kan jo være gøy å likne likevel?
look alike?

5 kommentarer:

Anonym sa...

jeg har også syntes du ligna på julia, men ikke alltid.
her er et bilde hvor du ligner litt mer; selle=julia?

Jeg syntes det var kult at du tok det helt ut.

Tom Atle sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Tom Atle sa...

Så greit at du sette opp to bilder slik at vi kan sammenligne! Jeg må si jeg ser likhetene, men jeg legger spesielt merke til en ting som er ulik! Øyenbrynene. Det ser ut som om du har en slags "knekk" midt i buen. Den har ikke hu "ekte" julia. Åh d var godt jeg fant ut av hvordan jeg skal se forskjell på dere!!!!!!

En annen ting jeg skal studere nøye dersom jeg en gang må gjette hvem som er hvem av dere, er hvem av dere som har mest firkantede øyne, for jeg vil anta at det er du solveig som har fått mest firkantede øyne i forbindelse med en heftig bra oppdatert blog!!!!!

Silje Helene Kristin sa...

haha! d har æ aldri tenkt på før,at du likne julia roberts... men d e nåkka i d! og vellykka bilda! - du likne! søstra mi likne julia roberts også.. ho ruth therese. hehe :) e litt skøy d der!

og 1 kg rosa godteri hørtes litt godt ut..

Anonym sa...

dåkker er begge like vakker, det kan æ se. =) pene smil ;)

smil