mandag, april 17, 2006

påske i sandnes.

påska har nådd sin siste dag, og sine siste kilo med godteri. det er på tide å oppdatere min blogg etter en liten påskeferie. i følge enkelte er det bare nordlendinger som har blogg, men i så fall er det noe vi kan være stolte av.


nå er det ikke mye snø, det vil si ingen snø, å se her nede i byen.
men påske uten skitur er som for eksempel kvikk lunch uten sjokolade. så jeg og ida tok oss en tur opp til sirdalen, og fikk gått de nødvendige timene på ski. hur bra som helst.



kyrre kyrre ble tatt inn i påskevarmen, og har kost seg sammen med lars omar. det som er litt trist er at kyrre kyrre holder på å revne, og jeg er redd for at jeg om ikke lenge kan synge: "mein hahn ist tot. mein hahn ist tot. mein hahn ist tot. mein hahn ist tot. er kann nicht mehr singen kokodi kokoda. er kann nicht mehr singen kokodi kokoda...." trist å si det, connie.



påska har vært mye snop og mye ida. og mye kaizers orchestra ut av høytalerne.
veldig bra med andre ord.

men mest av alt vil jeg rette en takk til han som gjør at vi kan feire påske: jesus, min supre frelser.
deg være ære.
herre over dødens makt.
evig skal døden være,
kristus underlagt.

en evig takknemlighet fyller hjertet.

Ingen kommentarer: