fredag, juni 23, 2006

bevegelse


da var tiden i kåfjord over.
og man sier farvel til alt av vakre alper og slikt for denne gang.

nå er jeg i tromsø.
før vi skal kjøre til vesterålen i bryllup.
jeg og maja venter egentlig bare på at norvald og christian skal bli ferdig med å redigere film - så drar vi.
ting tar tid.

det tok tid igår også.
men da dro jeg og maja og feiret skattepengene og livet og spiste kake på aunegården.
så det var helt greit.

det er normalt at ting tar tid.
faktisk sånn det er.

så jeg smiler.
fornøyd og glad.

og gleder meg faktisk til å kjøre strekningen tromsø - sortland.
det er lang tid siden sist.
og jeg ser fram til hvert minutt av tiden i bilen.
til mitt kjære vesterålen.
til byen som har en stor stor stor plass i mitt hjerte..sortland.

vi sees på sortland.

Ingen kommentarer: