mandag, juni 12, 2006

farvel for en stund


idag er det enda varmere igår om mulig. det er mulig. vinden er varm. alt er kjempevarmt. og bildene er tatt kl sju denne morgen. da jeg gikk til jobb idag morges, før klokka åtte, var det faktisk varmt å gå i singlet. såo; konklusjonen er at det er sommer i sandnes.

og nå har jeg sittet inne på kontor i hele dag. lengter ut. er på vei ut. neste oppdatering av denne blog skjer en del grader lenger nord. nå tar jeg nemlig min sommerferie i dette sekund. og imorgen tidlig går kursen mot norges vakreste landsdel.

og eg veit meg eit land...

i det landet er det muligens ikke like varmt som i rogaLAND, men dog.
det blir så fint, så fint likevel.

ha det så lenge, sandnes.
sees plutselig igjen.

love you all.

7 kommentarer:

Sandra Elén sa...

hei hei, ja varmen her i skien er enorm, nå er klokken halv 9 og det er 23 grader i skyggen, men hva har jeg gjort, jo sittet inne og lest på eksamen.... weeee, men i morgen er jeg en fri kvinne, ingen skole, jadaaaaaa.......

Sandra Elén sa...

altså rettelse på kvelden, ikke på morgenen :)

Kunst Kriticum sa...

Dere rotter dere sammen. Selv om dere er sørpå, så trenger dere ikke gni det inn at det er varmt. Her er det nemlig ikke fullt så varmt!

&%%$$###$%

SOLveig sa...

okei: hør på dette da. nå er klokka snart ett på natta(driver og pakker) og det er 20 grader ute - tropenatt.

crazy manjarah!

og hallelujah.

men om under 12 timer er det opp til nord - trenger muligens avklimatisering.

Anonym sa...

Velkommen til det kalde nord! :0) men æ er glad æ reise hjem(kvinesdal) på torsdag. å æ håpe varmen er der enda fire uke til. før æ vil ligge i sola å bli brun.
så etter æ kom nordover har æ fått exem igjen =( det er ikke bare bare å være i nord. men til manges store glede - og min lille sorg.. blir det finnmark til høsten. den er bare liten da =) den sorgen. æ er jo finnmarking å same

smil

Idalexa sa...

hvor i nord skal du? til kåfjord?

det e fint me sol. og varme.
-ikke så mye av det nå, her, men vi venter i spenning.

skal bli koselig å ha dæ på besøk!

idasmil

SOLveig sa...

gaivuotna på mæ ja.

nydelig fint.

fins ikke vakrere fjell i verden.

das ist wahr.