søndag, juni 04, 2006

hallo verden..


..jeg lever!!

eksamen er over.
alle fremmedord og definisjoner surrer fortsatt i hodet.
og forskere som gilhus, eliade, turner, ortner og leach har gjort sitt for å utvide mi horisont når det gjelder religionsvitenskap.
om kunnskapen strakk til på eksamen får tiden vise... men nå er det over.
eksamen altså.
kunnskapen er med meg. og jeg har kanskje blitt et klokere menneske med utvidet perspektiv eller noe sånt?
feiring.

connie er på besøk.
og har sitt siste utflukt før ektestanden.
glede.

vi feira livet med stavanger igår.

livet er vakkert.

6 kommentarer:

Idalexa sa...

gratulere! tenk så fint å være ferdig!! så koselig med besøk da. bryllupet blir hur bra som hälst.

æ har satslære-eksamen på onsdag. sånn harmonisering av firstemmig kor. går nok så bra så. håpe d.

idasmil

Anonym sa...

Gratulerer med eksamen. Jeg tror du gjorde det bra.
du har nok plass til masse mer i hodet også, en del leksikon får nok plass iallefall, inkl. multimedia

Connie: fin du var på bildet, prrr :)

Anonym sa...

Gratulerer!

er i samme bås og tilstand selv.
ferdig med eksamen, men fortsatt summer pensum rundt i toppen. er egentlig vanskelig å bli kvitt eksamensnykkene. kjenner meg liten i mange dager etterpå.. så i disse dager slapper jeg heeelt av, for å koble over på noe helt annet. tur til tromsø om ei uke, for eksempel. hurra.

nyt ferie og overstått eksamen!

Anonym sa...

ja, altså, liten kjenner jeg meg hele tiden:)
rettelse: eksamen gjør med sliten!

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

Great site lots of usefull infomation here.
»