søndag, september 24, 2006

deilig og norsk i danmark?


jauhau.
forklaringen på noen dager uten oppdatering er at jeg har befunnet meg i danmark sammen med 9 andre mennesker i fra sentrumkirken sandnes.
på iclm konferanse og hørt på scott wilson & co.

10 fine ting med å være deilig og norsk i danmark denne helga:

1. å skjønne elementære ting om vekst.

2. å sove på hytte med ingrid, cathrine og kjetil (samt babyen som enda ikke har sett verdens lys)

3. å treffe vakre nordlendinger igjen. samuel. guri. nils christian. connie. ørjan.

4. å snakke nordnorsk med folk som også snakker nordnorsk.

5. å få øvd meg på å forstå australsk.

6. å handle på bilka.

7. å snakke om det man hører med folk som også vil hjem å gjøre noe med det.

8. å vite at ungdomsmøtet kom til å bli superdupert selv om man ikke er der selv. applaus applaus!!

9. å erfare nok noen tskjortedager i slutten av september.

10. å bli oppmuntret til å fortsette med det man holder på med, og vite at Gud lar ting vokse.

deilig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tenk eg blei den fyrste til å kommentere! Jippi!!
Du må ikkje slå over til dansk eller australsk. Faren er til stede.
Som vanleg har du hatt ei super helg! Love...

SOLveig sa...

du kan slappe helt av, mamma. legg nok ikkje om til australs med det første..:)
ikkje verst at du e første kommentator ut. rutinert. nice å ha dæ på nett!! klem.

Anonym sa...

det har gått opp for meg så bra mann scott er, jeg digga også konferansen villt, det gav meg mye å være der.

bare seminaret til kevin green var noe inntrykk for meg.

for ikke nevne en høyttalende australer og et band som rykka i foten. Hva med multimediale tekniske løsninger? wow!

Ø