fredag, oktober 13, 2006

direkte inne fra australia



ja, dette er solveig - direkte inne fra australia.
direkte vil si at det går fort og som direkte innslag.
mer kommer med tiden...når programmet roer seg litt.

hva har man rukket på to dager:

sonja!!!!!
hillsong!!!
ungdomslederdag i hillsong.
encounterfest i hillsong (foregår hele helga)
- oioioi sier jeg.
opplevd av phil dooley har spurt meg foran alle ungdomsledere om jeg var gift eller singel...
kjent på sommerlige temperaturer som nesten førti grader.
ferske sanger som ingen av dere har hørt enda.
seminar med sanga som rocka villt.
truffet en haug med nordmenn.
snudd om døgnet (er snart 100 % med igjen)
og annet fint som tiden ikke tillater her og nå direkte.

ellers så er mitt store mål med turen: å møte en kenguru.

peace out.

8 kommentarer:

Idalexa sa...

å, så kult!! skikkelig adventure og masse opplevelsa. æ håpe du får truffe han joey (les: slag for kenguruunge).

klem

Hr. Norvald Nikolaisen sa...

ja, ka du svarte han phil dooley?

SOLveig sa...

ka trur du æ svarte?

Anonym sa...

far din lure på om du kjem singel til norge igjen. Du har opplevd fantastiske ting på så kort tid. Love fra oss her. Sert fram til meir rapport.

SOLveig sa...

far min treng ikkje å bekymre sæ...:)
mer rapport kommer snart..

Anonym sa...

dette er store greier, har du fått deg type der nede, siden du nevner det sånn her :-) jeg er glad du opplever alt du gjør. dritspennende..

SOLveig sa...

snakk om å over-analysere...
meget sannsynlig at æ, solveig, e en plass i tre daga og så har type..
trudde dåkker kjente mæ bedre enn som så ;)
hehe.

æ ler.

Anonym sa...

heihei!
har du møtt Aleksander, Christoffer og Audun fra Drammen eller?? tre bra gutter:) fortsett å kos deg, så snakkes vi på smootown! hihi..
Dina - fila drammen<3