søndag, oktober 15, 2006

et innskudd


føler vel kanskje at tiårsjubileet til ny generasjon fortjener en post her.
dro på en måte rett fra det og over havet, og tenkte et lite innlegginnskudd om den beste konferansen i ny generasjon sine øyne fortjener en plass her.

så; bildet er hentet fra dagen.no.
jeg og rune hadde nemlig hemkunnskap sammen og serverte noen fine ny generasjonsideer til folket.
at sindre skadet armen i heimkunnskapstimen var kanskje ikke helt etter HMSforskriftene, men litt morsomt var det da likevel.
one more time, er min kommentar.

besøk fra australia var inspirerende.
og sanga sine taler var skole skole skole og fint og kjempe messig og alt som bra er.
GREAT!
vi lo. vi ble nspirert, og til og med salvet... og per eivind gjorde en fantastisk jobb som tolk.
klassefestene ble en fest.

de andre skoletimene under kjente fag, men innhold som sprengte termen, var en glede.
og jeg tror de fleste likte både musikk og historie, norsk og matte.
og viktigst av alt - klar til å ta fatt på nye skoledager etter høstferien.

infostanden gikk strålende. og solveig, altså jeg, er så fornøyd med mine tanker om direkte registrering.

herlig herlig.

jeg kunne skrevet avsnitt om familekirkens unike innsats i kafé, om islendinger som kan velte en bil veldig fort, om nordlendinger som slet litt med kartet, om bråbrems som danset så australere applauderte stående, om kjetil og fest, om linn iren som tidenes blinkskudd av en prosjektleder, om hjulstads fantastiske innsats på storskjerm, om iherdige medarbeidere, om en herlig samarbeid med smootown, om en gjeng fra haugesund som alltid skaper liv og glede, om ungdommer som elsker jesus, og om kaka som sprengtes, og om alt det andre som gjorde bursdagsfesten til en FEST uten like, men det blir ikke i dette innskudd.
jeg sier heller: sørg for å være der neste gang vi arrangerer noe.
dette går oppover.

hallelujaH.

5 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Idalexa sa...

jess. bra oppsummering. det var knall!

i forhold til lederseminaret til lee burns på tirsdagen kan jeg si at jeg skulle skrive på engelsk og tenkte meg ikke så godt om, så overskrifta ble: lee burns on hotel residence...

SOLveig sa...

veldig bra overskrift ida!!
æ notere på norsk, men australera snakke fort, men det de kommer med e veldi bra:)

Miriz sa...

Det var EN nordlenning som slet med kartet :)
Resten måtte jo bare følge med!
Haaha.

Anonym sa...

ma sjekke:)