onsdag, oktober 11, 2006

raskere enn man tror...

da er jeg plutselig inne fra flyplassen i singapore.
og jeg maa si: de ligger foran velstandsnorge
- gratis internett paa flyplassen. lykke.

jeg er naa i god gang med aa snu om doegnet
- her er det ettermiddag og tretti grader.

i tillegg til internett, har jeg kjoept en kopp med den beste sorte kaffien jeg har smakt paa flere maaneder.
lykke nok en gang.
ikke vet jeg hva valutaen her i singapore er, men det er da andre som ogsaa drikker kaffe her...

om noen timer er jeg hos sonja.
10 ca.
ja, det blir mye lykke framover.

ingen bilder denne gang.
men ogsaa de kommer plutselig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

så bra solveig, jeg følger med deg!

Anonym sa...

så bra solveig, jeg følger med deg!

Anonym sa...

veldig spennende å høre, likte det med gratis internett sone på flyplassen og kaffen, du vet å trykke på knappene.