onsdag, desember 20, 2006

kaka ingen eier.

denne kaka er det ingen som eier.
og det er i grunnen merkelig.
den har stått i kjøleskapet på jobb i over to måneder.
ja, jeg vet - jeg har ikke mat oppbevart der, sonja...
kake med krem bør generelt ikke stå i kjøleskap for lenge.
men ingen eier den,
i dag har likevel jenta(les:det jobber kun en jente her på HQ) på kontoret tatt ansvar.
den som eier kaka kan lete i søppelet.
bill.mrk: godgjort kremkake

en annen dag hadde vi en diskusjon om en seterrømme,
den har oppholdt seg i kjøleskapet omtrent like lenge som kaka ingen eier.
ingen eide seterrømmen heller.
arve mener han har sett er eivind spise av den,
per eivind sier han ikke liker seterrømme,
men arve er sikker i sin sak.
det er i alle fall ikke knut sin, og kjetil trekker på skuldrene.
noen påstod det var en dipprømme på grunn av fargen,
jeg spurte om de visste at rømme forandrer farge når den mugler...
ingen spiser dipp på kontoret uansett.
evt per eivind til gulrøtter, i følge arve.

et kjøleskap med mat ingen eier.
virkelig bra at vi har et kjøleskap altså.

7 kommentarer:

Anonym sa...

ESJ!
ekkelt m en kake som ingen eie

Anonym sa...

eg skylde på Per Eivind.Og du Solveig: du har en kule dialekt. Isje gjør om t Sandnes.

Anonym sa...

har du tenkt tanken på at ettersom det er ting i kjøleskapet som folk ikke eier, kan det være andre ting, andre steder som folk ikke eier.

det kunne hende det stod en fet bil utenfor HQ som "ingen" eide.

ahh, tenk å vært ingen da..

SOLveig sa...

ja, da hadde nok flere meldt sæ kan æ tru...

:)

Anonym sa...

jeg satser penga mine på per e... åssen mye kan jeg gå inn me?

SOLveig sa...

du kan gå inn med så mye du bar ønske. her e alle muligheter åpne.
det e også mulig at du kan komme med en løsning
- som i å forklare krim på melkepakken i påska...

jakten på kakeeieren..

for å vinne må man riktig nok oppgi navn;)

Anonym sa...

Merkelig. Slike tilstander er det også på pauserommet til de ansatte på Trollvik skole. Ingen bruke kjøleskapet, men det er til stadighet masse råtten mat der. Merkelige greier....