lørdag, februar 03, 2007

februar.

februar er en fin måned.
særlig denne.
for det er så mye fint som skal skje.
finfint.

dette er en
"solveig-gleder-seg-til-i-februar-liste":

- VM i skiskyting
- idag: mona og egil bryllup
- se maria og francis igjen, med BABY
- få besøk av besteste elisabeth som kommer med tog helt fra göteborg
- ledertrening med ny generasjon rogaland
- cellegrupper
- høre ingunns sang
- solskinnsdager
- bake boller med perlesukker
- å bli et år eldre
- mye liv
- etterlengtet helg med min hjertes elise
- dager og stæsj hos ingrid
- hyle litt mer, særlig sammen med marie

6 kommentarer:

Anonym sa...

Da forventer jeg at du legger ut maaange bilkder fra bryllupet!! Og hils Elise såååå masse!

Lisa sa...

æ vet en til ting!
Lisa blir 18.
stort.

Sandra Elén sa...

hei hei, stjal denne fra deg, he he den var fin fin, det var egentlig ment som en tull, men ble mer og mer arvorlig.... det var gøy og så mye å se fram til...
Du er god!

Anonym sa...

Februar er en bra måned, men akkurat no ser det mørkt ut. Fått influensa med feber og hele pakka. Og på toppen av det hele presterte eg for få minutter siden å spise et eple. Eg e nemlig allergisk mot epler, men trener meg opp til å klare det. Men i dag når immunforsvaret er helt nede og ute av telling...ikke så lurt. Ush, men i bunn i håpløsheten/fortvilelsen så fins det to lyspunkter: en bra kjæreste som står opp mitt på natta for å skrelle gulrot til meg og sist men ikke minst, tanken på at jeg skal til deg om bare få dager!

Håper å være helt frisk da! Klem

Anonym sa...

Og i morgen fyller pappaen din 51 år. Bløtkaka er i steikeovnen akkurat nå! Skoleboller og kanelsnurrer ligger ferdige på benken. Da er det bare du og Terje som mangler! Vi skal kose oss likevel.

Anonym sa...

hyling er ikke bra. bedre med rop eller skrål