mandag, mars 26, 2007

kjære norvald - kjære christian - kjære simon

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL

dette er en post til dere.
inspirert av dere selv.

nå spørs det jo om dere gidder å lese dette da?????? (mrk. 6 spørsmålstegn..)

mm.

først av alt vil jeg bare få takke for den historiske kommenteringen på posten herunder.
det var en rosa glede for ei jente som med her på min rosa blogg.
christian; gutter kan faktisk også like rosa..om de legger godviljen til.
om ikke du vil det kan du danne klubb med pastoren min,
og det er også helt greit.
for å gjenta meg selv: jeg liker rosa og pop.
og er stolt av det. lizzm.

det er egentlig bare mest synd for dere selv at dere ikke gidder å se gjennom filmen.
dere finner nemlig aldri ut om dere nå kjenner ei jente som har tjent seg rik på å rope bingo,
og om man derfor burde vurdere andre tiltak enn skylave lønner som vaskehjelp for å få meg opp til en framtid i nord.
vil dere forresten være kjent med å ha ei jente dere helst kaller for lolveig bæsjberg som venn?

ellers så stiller jeg seff opp på dugnad og kan rydde både den ene og den andre sitt rom.
mhm.

s.
s egner seg utmerket som forbokstav.
dere burde selv vite hvor info er å finne.

skjønner at det er mye sult ute og går,
selv om jeg aldri leste ferdig boka av hamsun.
men gutter; dere er alle invitert på middag neste gang dere er i området.
dessert kan dere også få om dere vil.
men bare hvis dere vil.

det er bra nord har en framtid i dere.
om man tar turen fra norges bedre vestkant avhenger litt av mottakelsen.

men hu hei,
og WOHO,
nå må man videre i programmet slik at grunnlaget for mer blogging lages....

norvald
christian
simon
love you all.


ps. med så kule 8.klassinger som dette er det helt greit å være ungdomsleder.
det er faktisk mer enn det og.
det er helt STRØKENT!

2 kommentarer:

Solveig M sa...

før ble jeg irritert når jeg fikk få kommentarer på en post, men nå ser jeg at det finnes en grøft som er verre=)

elisabeth sa...

jeg måtte bare le...
glunta!