søndag, april 22, 2007

sorry.


hej.

det er søndag kveld.
jeg har innsett det lenge,
og tidvis hatt det hengende over meg:
nå må bloggen oppdateres...før det er for sent. lizzm.

og nå skjer det.
i grevens stund kan man si.
og en byrde lettes av mine skuldre.
bloggen lever.
det er godt. så godt.

siden sist har det skjedd en del. for å si det sånn.
det er jo sine naturlige grunner at bloggen ikke har blitt oppdatert.
men det skal ikke bli en vane.

sånt skjer og "stemme det" og sånt.
i stikkord og noe som kan nevnes så kommer det her fortløpende...
(tolk det som du vil)

- 4 timers eksamen og kants erkjennelses teori og guds eksistens,
lakris te og sandra,
sol på nasjonalteateret,
vassing på hellestø med grete,
måke som bæsjer solveig i ansikt på upassende tidspunkt,
tog og vanskelige valg,
bøker om filosofi,
strøkent drammensbesøk til kirka,
tidenes film fra beauty cell,
feil valg av kino...,
hyttetur på sørlandet med stab og styre,
mye mennesker,
leilighetsspekulasjoner,
tur rundt stokki,
provoserte jenter,
god stemning,
verdens beste kirke,
skrå pannelugg,
kake fra bunn,
facebook tar av og klasser gjenforenes,
unge og håpefulle og
skiftende vær.

om alt skulle nevnes ville det ikke skjedd, derfor skjer det ikke.
men la meg avslutte med en gammel slager fra børudgjengen:
livet er herlig, livet er bra, jeg har da grunn til å være glad.
gud er min far, tenk - hvilket liv jeg har...

4 kommentarer:

Anonym sa...

gla du tok me filmen, men skuffet over vaffelkvelden.. burde blitt nevnt..skal se 15min av livet er herlig nå.. før jeg sovner :)

Sandra Elén sa...

lakridste og sandra er vell høydepunktet regner jeg med, he he he

SOLveig sa...

sandra - det va seff et høydepunkt:)

det e helt sant at vaffelkvelden burde blitt nevnt - smekk på fingrene for å ha glemt den.
men det e en del som burde ha blitt nevnt...

Anonym sa...

godt å sjå at du er aktiv