torsdag, april 05, 2007

ut på påsketur - aldri sur.

påskefeiringen er i gang.
det blir nok mest eksamenslesing på meg.
men fest i hjerte er viktigst,
og i hjerte mitt er det stor feiring. hver gang.

igår ble det likevel tid til en alldeles nice påsketur.
som også ble en historisk en for min del
- første påsketur i skog uten snø.
men påskestemningen var det ingenting å si
- og den betraktes derfor som en fullferdig påsketur.

på påsketur: vesna og per eivind, marie og anders, og så meg.
et sammendrag i bilder kommer her.


anders klatrer til topps i tre etter utfordring fra per eivind.



og vi klapper for anders som faktisk kom helt til topps.



girlpower på tur.



per eivind oppdaterer oss stadig om fugler underveis, og jeg får vite mer om fugler enn jeg noen gang har fått tidligere. nice.



bål hører med. og koking av påskeegg på bål. mmm.



påskeegg lizzm.



anders varmer horn med ost og skinke.



ingen godkjent påsketur uten kvikk lunch.



per eivind og vesna.

5 kommentarer:

Idalexa sa...

fint med påske.
låvvli :)

og lykke til med eksamenslesinga.

Anonym sa...

her e d no snø.Vert på scooter i dag.
Du skulle vert hjemme i påska så kunne du vært ute i snø!

Anonym sa...

laga dåkker sånn at skalle blei gult å? det lærte æ i fjor i påska. men har ikke laga det i år. man kan ta nå sort kvista eller nå sånt fra skogen eller løk å hakke opp å ha oppi der. sånn skrikeløk. det er litt festlig =) men synn å ta av skalle når man ska spise dem. men ikke spis med skallet på i alle fall. det gjør nok ondt =/
smil å go påske!

Anonym sa...

Ja, det var noko anna enn min påsketur! Det einaste som er felles er kvicklunsj og gode venner- og det er kanskje det viktigaste! Elles blir her bare meir og meir snø for kvar dag. får det ikkje til å stemme med dagsrevyen i dag som sa at våren er 4-6 veker tidlegare enn normalt. Potetsetting liksom, sprøtt spør du meg med snø heilt inn til trappa. litt snevert liksom. GOD PÅSKE i alle fall!

Anonym sa...

Ja, det va en litt anna påsketur enn vi hadde.
Veldig koselig å kjøre forbi Kåfjord og trollvik...tenkte masse på dæ og det vi har gjort oppogjennom åran:)
Smil for påske og kvikklunsj