søndag, desember 30, 2007

romJULsDRØM

"ein skulle vøri fire år i romjul,
og kjent ei jente som var nesten fem...."

nå er jeg langt i fra fire og nærmere tjuefire,
men kan da vel ha romjulsdrøm som alf prøysen likevel.
du får det ikke bedre enn du gjør det selv...
(evt hva mamma gjør det til.. applaus for mamma)

romjul 2007:



brettspill.
hvem i familien er best på 90 tallet?!
" - ja, stemme det..;) "



og applaus for superFARMOR på 86 som faktisk byr på både pinnekjøtt og oksesteik til hele familien.



båltur med annfrid og elisabeth.








steke-pannekake-tur-på-gammelmåten-på-ovn i trollvikdalen med fineste søster og hodelykt.




mm.
det eneste som mangler er snøen,
men "jeg snører min sekk og spenner mine ski" uteble denne jula...
dog, jula varer helt til påske.

1 kommentar:

Anonym sa...

Brettspilling er en flott juletradisjon. Vi fikk en nytt spill i år som ble en kjempehit i romjula. Jeg snublet over spillet på dette nettstedet; http://www.brettspillguiden.no/kritikker/?gid=471
Vi burde spille mer også eller i året. Det er virkelig kvalitetstid på boks:)