tirsdag, januar 31, 2006

HEI!




Så hyggelig at akkurat du leser første innlegg på min blog. Fant ut at det bare er best å hive seg med strømmen -blog har kommet for å bli, og det er visst nok måten man holder seg oppdatert over venners liv på...?! Merkelig fenomen. Menmen. Håper dette bare kan være et bidrag til oppdateringen - aller helst har jeg kontakt med vennene mine LIVE. Samtidig er jo dette en god hjelp.

Håper du nyter livet.
Vær velkommen til å følge med.
Vær velkommen til å dele dine tanker og kommentarer.
Vær velkommen til min blog.

Smil fra Solveig

8 kommentarer:

SOLveig sa...

test

Anonym sa...

Gode rare Solveig :)
Så flott å kunne følge med deg i alt du gjør. Herved forventes nøye oppdateringer inkludert morsomme historier og pinlige øyeblikk.
Du er så flott!
- Kathrine
Man sier forresten kanskje gratulerer? Gratulerer med blogg. Hvis man ikke sier det får det gå på ikke-fullt-så-fancy-kvoten min.

Anonym sa...

nice!

Anonym sa...

god dag. vi kan jo diskutere om Rio Ferdinand virkelig burde spille midtbane borte mot Blackburn. Men det er jo en del skader i troppen, så det er vel på en måte siste utvei. Hvis dere er med meg i tanken.

Anonym sa...

du rakk jo akkurat å få et innlegg i arkivet for januar; godt gjort!

solveig; siden din er rosa! (men det har du kanskje lagt merke til)

i finnmark vet vi ikke hva blog er, men det er fint for det.

flink er du!

Hr. Norvald Nikolaisen sa...

bloggen din er rosa.

bloggen min er brun.

Anonym sa...

tjohei solveig. jeg liker bloggen din.

forresten, siden du snart skal showe i levanger, det overflommede trøndelag, er det bare å si fra hvis du skulle få behov for en kopp kaffe eller et husrom eller en båt eller noe. her flyter det over, for å si det sånn.

Anonym sa...

veldig interessant, takk