torsdag, februar 02, 2006

Midtbane mot Blackburn?


Jepps. Synes spørsmålet Lars tar opp i forrige innlegg er såpass viktig at det bør diskuteres litt mer i det offentlige rom. (Gledelig med så mange kommentarer på HEI! forresten.) Spørsmålet er om Ferdinand skal spille midtbane mot Blackburn. Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg aldri har hørt om fyren. Men tenkte jeg likevel kunne komme en ytring om hvorfor han burde gjøre det.
1. Jeg er enig med Lars i tanken.
2. Ser man på bildet, ser han ut som han har spilt fotball noen ganger.
3. Midtbanespillere på man ha, Mange av bokstavene i Ferdinands navn befinner seg på en måte forholdsvis midt i alfabetet, så warum nicht? Det er greit å trekke en slik konklusjon..

Vel hva sier folket?
Midtbane?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror han ble omskolert fra midtbane til forsvar på ungdomsakademiet en gang - så er nok ikke helt fremmed for den rollen.

Også enig i at bokstavene i navnet hans også kan tyde på at han kan gjøre det bra midt på banen!

Ellers så er Man-U et kjedelig tema (og lag), men synes Richardson har gjort det bra i det siste!

Anonym sa...

torbjørn, torbjørn, stakkars mann. Klare ikke helt å forstå at ManU er et kjedelig lag. Åpenbart at du har gått glipp av meget, i det jeg håper er, til nå, et kort liv. Sette opp ManU som et kjedelig lag er kanskje det 3.dummeste jeg har hørt siden krigen...

"13 mål på to kamper er fasiten for United etter en målrik uke. Chris Coleman måtte se laget sitt slippe inn fire i gårsdagens kamp. Etter kampen skrøt Fulham-manageren av United som entertainere."

Kjedelig fotball? NEPPE!