mandag, februar 13, 2006

elisebesøk


heldige meg!!! har hatt besøk av mi kjære elise i 5 daga. oioioioioioi, hvilken start på februar.
flott ungdom.

vi har gjort nesten alt som stod på lista. lista over hva vi ville gjøre disse dagene. og slik at andre venner også kunne få lyst på en tur til sandnes (alle er veldig velkomne!!!!!!) tenkte jeg at jeg bare skulle nevne hva som stod på lista:
- tur i sandvedparken (en veldig koselig 3 km lang park som går gjennom flere av byens bydeler...)
- vafler (vafler med mye sukker og smør i står på solveigs meny)
- gå tur på stranda (se bildet. jærstrendene må bare oppleves.)
- møte i min kjære menighet, sentrumkirken (se link)
- oppleve stavanger (stavanger ligger 15 minutters kjøring unna)
- lunch på charkes&de (restauranten ligger rett nedenfor der jeg bor, og drives av en som har blitt VERDENSMESTER i kokk.say no more.)
- treffe solveigs venner (sandnes har mye flott ungdom med tjukk L å by på)
- gå tur rundt stokki (vannet har en fin turløype på ca 4 km rundt seg, og er en perfekt gåogsnakkekveldstur for to eller flere)
- gå på forelesing i etikk (unike muligheter for å bli med meg på en forelesing på misjonshøgskolen.)

..og lista kunne var så mye lenger. men om du ønsker et spesialsydd opplegg for nettopp din tur til byen er det bare å spørre.mulighetene er mange. sandnes har det meste, og skulle det mangle noe, ligger stavanger like ved.

velkommen skal du være.
og igjen, TAKK til elise.

Ingen kommentarer: