onsdag, februar 08, 2006

Pink, Peace & Passion


Her om dagen i bil (den siste måneden jeg sittet omtrent 70 timer i bil...) kom det bare dalende et nytt motto ned i hjernen min i en tenkende stund.

Pink
Peace
&
Passion

Og det er da blitt et nytt livsmotto, som et suplement til andre brae motto jeg har...
Utdypelse:

Pink: Jeg sier som Rosa Panter: "Give pink a chance.." Rosa er kanskje tidenes farge. Og hverdagen smiler der det er litt rosa.Og jeg sier i grunnen ja til en smilende hverdag.

Peace: Fred i hjerte. Fred i hjerte er det viktig å ha. Guds fred overgår all forstand, det er ganske villt - samt fredfult!

Passion: Det er alltid bra med lidenskap og engasjement for ting. Gå for noe 100 % = 100 % uttelling.

Amen.
PINK, PEACE & PASSION folkens.

1 kommentar:

Silje Helene Kristin sa...

hei solveig :)
Så ofte du oppdatere bloggen din! Kjempeskoy!!PPP - stilig motto!!
:) Siljeklem