tirsdag, februar 14, 2006

HAPPY VALENTINE!


Det er 14. februar, den store hjertedagen, som feires til minne om Valentinus som måtte dø fordi han hadde vitnet for ei jente som ble en kristen. Ingenting kunne stoppe Valentinus fra å fortelle om det han trodde på. Det siste han gjorde var å skrive et brev til denne jenta, og brevet som hun fikk (etter at Valentinus var dø) var undertegnet din Valentin. Det har jo etter hvert blitt store tradisjoner for å skrive kjærlighetsbrev på denne dagen og lignende.

Han som i mitt liv fortjener den største av alle kjærlighetserklæringer er Gud. Han kommer for alltid til å ha "stjelt mitt hjerte" og være den jeg elsker høyest. Og jeg har bare lyst til å legge ut en tekst her (fra Ungfilas nyeste plate) som beskriver det som er i hjerte mitt:

all because of you
i live and breathe everyday
i'm giving you the praise
all because of you
i see and and feel everyday
i'm giving you the fame

you make me sing

i am because you are
i live because you live
i love because you loved me first

i'm alive 'cause you're alive


Ha en nydelig hjertedag videre!
HJERTElig hilsen Solli som sammen med Jesus elsker alle barna

Ingen kommentarer: