tirsdag, mars 14, 2006

et forbilde

etter å ha brukt flere hundre kroner i SMS og iherdig prøvd å få andre til å gjøre det samme, var det nesten med tårer i øynene jeg måtte være et vitne til at audun var den som røk ut av årets idol på fredag.

men å komme så langt er intet tap.
og hvilket forbilde audun er for andre unge, kristne i vårt land.
som ikke skammer seg over det han tror på, men åpent står fram og sier Gud er den viktigste i livet og anbefaler et liv med Gud som det beste for oss mennesker.

3x dobbelt side i VG med fokus på Gud.
audun er en helt.

og for å si det sånn føler jeg ikke en eneste krone har vært bortkasta stemming.
heia audun.

det som ellers er å si om audun er at han er nokså synlig også når det gjelder paint-ball - rød jakke er kanskje ikke det største sjakktrekk... hehe.

3 kommentarer:

Unknown sa...

så utrolig bra med gode vakre forbilda!!
Idol trenger virkelig det, og jeg må si jeg føler jeg har gått glipp av noe stort!

keep on rocking!
love you soooooo

SOLveig sa...

ja, du har nok gått glipp av noe. 3 dobbelte VG oppslag på noen uker med fokus på Gud(og Audun) er jo ikke akkurat hverdagskost. hallelujah.

ja til folk som er stolt av det de tror på og som glad sier det til andre.

SOLveig sa...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182493