mandag, april 24, 2006

familiære begivenheter


da har altså min mormor kommet seg så langt i livet at hun har rundet 90.
det kunne selvfølgelig ikke forbigå i stillhet. og lørdag var vi hele familien samlet i bø for å gjøre ære på vår mormor.

fint var det og med gjensyn av mamma og pappa, samt min kjære to søsken.
familie er en glede.

ellers kunne jeg ta med meg en haug med bøker i bilen hjem, etter morfar. og 50 bøker til i samlinga hjelper godt på i min drøm om et bibliotek i mitt framtidige hjem.
hallelujah.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"ellers kunne jeg ta med meg en haug med bøker i bilen hjem, etter morfar. og 50 bøker til i samlinga hjelper godt på i min drøm om et bibliotek i mitt framtidige hjem.
hallelujah."

vi deler drømmen..

Anonym sa...

det ekke domt med et bibliotek. det er faktisk ganske greit det. kan sitt der å lese stille å rolig å slappe av i en hektisk verdag.

slumt!

smil

siri sa...

hu ligna på mi mormor!

ey, om du har stjåle mormor mi?:|

di ligne på pannekaker når di e så gamle:)