onsdag, juni 21, 2006

angrep på angrep. vellykkede angrep.

noen tror kanskje dette innlegget kommer til å handle om tysklands mange vellykkede angrep mot ecuador igår. og om ecuadors manglende forsvar. men nei, dette innlegget handler verken om tyskland eller andre vellykkede vm-angrep.

det handler om at jeg har blitt angrepet gang på gang.
voldsomt!?
ja.

kåfjord er nemlig mistenkelig nært finnmark.
litt for nært?!

hva er det nemlig som invaderer finnmark i disse tider?
MYGG!!

og sannelig har de ikke invadert nord-troms også.
og visst har de angrepet.
på mine siste turer opp til trollvikdalen har jeg vært en håpløs forsvarsspiller.
og har innsett at jeg har ingenting å stille opp med når myggen setter i gang med sine angrep.
de er godt trente.
det er en fulltreffer hver gang.

på ryggen min kanman se alle scoringene.
og det gjør seg jo ekstra fint når man skal gå med kjole og være toastmaster i bryllup til helga..

12-1
er sillinga.
i myggens favør.

4 kommentarer:

Anonym sa...

MYGG!Ja her er det mye mygg og grønne larver esj. Jeg fikk også myggstikk i går da vi gikk tur i skogen,ååååååååååååå det KLØR!!



HILSEN LILLESØSTER!

Prinsesse Solstråle sa...

åh, som jeg hater mygg!

Anonym sa...

heia solveig, heia solveig!! æ heie på dæ. håpe du vinn - du er jo allerede en vinner i Jesus =) yey! (d har vi hatt om på JTN om i dag)

smil

Idalexa sa...

tellme about it!

har aldri hatt såmange myggstikk som nå. det kryr svermer av dem her i lakselv...