mandag, juni 19, 2006

s-klubben (singel)


jåo.
til min glede og begeistring fant jeg denne t-skjorta da jeg og mamma ryddet i alle klærne på mørkeloftet.
- en s-klubben t-skjorte.
og for deg som kjenner til s-klubben vet du at den fantes i to forskjellige varianter:
1. s-klubben
2. s-klubben-singel
(jeg var med i begge to)

s-klubben gikk etter hvert over til andre ting og byttet navn;
MEN jeg og sonja opprettet s-klubben-singel på nytt for noen år siden.
da med et noe annet innhold...
klubben består i hovedsak av meg og sonja, men solveig mc er også medlem.

det meste av klubb info er svært hemmelig.
men å finne en slik t-skjorte var av stor glede - så mye kan sies.
vårt ene motto kan også deles:

s-klubben-singel
-not forever

aktiviteter er ikke på jevnlig basis.
men når de forekommer snakker vi kvalitet.
kvaliitet!

7 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅ!!! sånn t-skjorte hadd æ åg da æ va lita!!!

hmmm.. korr e den nu...?

takk førr at du dela min glede:D må si at utsikta tell de vakkre alpan va førrtryllanes!! kos dæ masse hjæmme blant kjente åg kjære!

klæm

Anonym sa...

alpan fra dett hjæm altså... æ har åg nån fårrtrøllanes fjell, men de kann kanskje ikke måle sæ med de vakkre løngsalpan som du har...

Anonym sa...

Herlig t-skjorte!
Var det Sivert han het, den bia?
S-klubben singel,
det er tingen!
(var ikke det slagordet)
Min lillesøster er for øvrig med i "Amigos". Det er liksom den nye, fancy itgaven av klubben.
God sommer!

SOLveig sa...

yes.

sivert er hans navn. :)
min lillesøster e også med i fancy "amigos"...
fint det :)

men koffertpakken va helt klar mye kulere.
æ mene; kor qlt e det ikkje å få en koffert i postkassa fire ganga i året.

Æ MEIN DET!

karen elise: du har nok rett i at det e få fjell som kan måle seg med lyngsalpene.
de står i en egen klasse...

Solveig M sa...

S-klubben singel!
Det viktigste er ikke å holde gjevnlige møter og samlinger, men at man er medlem på papiret, mener nå jeg.
Og at man oppfyller medlemskravet, som forøvrig ikke er en hemmelighet...

Idalexa sa...

nu blei æ skuffa, solveigsøster. jevnlig skrives ikke gjevnlig..

Knut Olav sa...

hei Solveig. Har et viktig spørsmål som jeg tror du kan svare på:

Husker du ei grå strikkelue med dusk og snorer fra Nepal. Den kom i ei pakke fra enten S-klubben eller Tendens-klubben.

Husker du hvilken klubb den kom i?