tirsdag, juli 04, 2006

bisletkebab

for noen er enkelte ting større enn de er for andre.
som det å spise kebab på bisletkebab.

og når vi da skulle kjøre forbi oslo likevel på vår vei til toppen,
var det ytret sterke ønsker om kebab fra guttene i baksetet.

jeg tenkte, hvorfor ikke?
en kebab skader vel ikke?

men, det er et men.
men vi hadde en stor kassebil og men solveig er ikke vant til å kjøre i oslo.

og visste heller ikke hvor bisletkebab var,
eller hvilke gater som var enveiskjørte.

for å gjøre en lang historie kort og ikke fult så pinlig...
...kan jeg si at min flotte, kjekke bror som jobber som vaktmester i oslo denne sommeren reddet det hele.

det ble bab.
og alle hjerter gledet seg.

4 kommentarer:

Hege sa...

Yeah!! Bislett kebab er den dessidert beste kebaben i byn..

Anonym sa...

hei solveig!

gratulerer med brylluppet i går!
du var nok en fin brud, jeg beklager at jeg gjorde en dårlig forlover jobb for din utkårede. men han klarte seg nok fint selv

Sandra Elén sa...

sharlom, dette var en fantastisk tur, jeg er jo bare magisk når det gjelder å melde mennesker inn i ting de egentlig ikke vil være medlem i, he hi hi, gratulerer da, føles det bra å være gift, hva sa brudgommen a? og bislet kebab er gigantisk, nesten verdt et krasj eller to:)

SOLveig sa...

joda. bryllupet gikk kjempebra.
så godt som gift på en måte ;)
brudgommen ja - han er omtrent like vitende og glad som meg om dette.

tjihi