mandag, juli 03, 2006

nikita kan gå og legge seg

FØR:
(som i denne sammenheng var etter mitt første og siste besøk hos nikita. på tross alle mine fordommer valgte jeg å gå til nikita å klippe mitt flisete og slitte hår som ikke hadde vært klippet på et og et halvt år. det skulle jeg ikke ha gjort. de brukte sjansen dårlig.)



ETTER:
(en reddende amatørfrisør som ikke er noen amatør kom meg til unsetting en natt i skien fem dager etter nikita. veldig impulsivt. veldig gøy. og i mitt indre ser jeg en karriere reise seg...)



FRISØREN:
(er kanskje den frisøren som har forstått meg best. hvilken jente!! sandra, I LOVE YOU!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

du vart veldig bra på håret! tel slutt.
gratulerer!!
e førræssn mæ på boikott av nikita..
å klepp se dær e like fælt som å kast penga ut vindue og samtidi bi skamklept. eller nåkka..

Sandra Elén sa...

Jeg sier bare et ord; magisk

Sandra Elén sa...

glad i deg opgså, weeeeee

Idalexa sa...

kleppe sæ, ååå!

det må æ ogsågjør!

:=)