søndag, juli 23, 2006

ukas latter.

jeg skal hente en kompis.
når jeg kommer spør han om jeg kan kjøre han en tur på posten før vi stikker videre.
det var seff greit,
og vi kjører ned til posten.
jeg sitter i bilen og venter mens han springer inn.

etter noen minutter kommer han ut igjen med en stor pakke.
jeg blir nysgjerrig og spør hva du er er.
først vil han ikke svare og prøver å snakke om noe annet.
jeg blir desto mer interessert og spør igjen.

til slutt sier han hva det er.
5 kg PROTEINER PÅ BØTTE
m/ sjokoladesmak....
(pulver som man kan blande med vann/melk)

"ja, det er for å fylle opp lagrene etter trening.."

jeg lo.

gutter altså.

3 kommentarer:

siri sa...

oooooida.. og ingen råe egg?

Ha en videre fortryllende sommer, Solveig!

Anonym sa...

Ignorance is bliss...

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»