søndag, oktober 22, 2006

vilt.



fredag fikk jeg den fantastiske muligehet og privilegiet av å være med på det villeste ungdomsmøtet jeg har vært på:
wildlife.

wildlife er ungdomsarbeidet i hillsong for de som er mellom 15 og 18år.
jeg hang meg på gudrun og fikk være med på forberedelser i forkant og på selve møtet, og fikk et herlig og inspirerende innblikk i hvordan de holder på med ungdomsarbeid her.
(sandnes, jeg er snart tilbake...)

hallelujaH.
møtet i seg selv virket i begynnelsen som et stort kaos.
vilt. men det var tydeligvis kontroll..
en tribe-war som bestod av konkurranse mellom de fire tribene åpnet det hele. her var det om å gjøre å få flest mulig over bølgen på et surfebrett før tida var ute. og med en stemning og teamspirit jeg sjelden har opplevd var dette starten på denne terminens tema i wildlife:
summer like NO OTHER.

videre fulgte lovsang med stor badeball og vill begeistring og høy lyd.
før sanga gikk på å snakket om "hvor vil du plassere deg selv denne sommeren?"
vilt igjen.

og når kvelden slutter med at mengder av tenåringer bestemmer seg for å invitere jesus inn i livet sitt,
så er det vill jubel i hjerte.

wild.

1 kommentar:

Anonym sa...

så bra det ser ut, wowowowow.