søndag, desember 10, 2006

livsnytt.


se!
bækk inn bisniss!!

vi snakker om et av mine lengre blogopphold,
men her er jeg.
ventetiden er over, selv om det er bare 2.søndag i advent.
hallelujah.

jeg har da tilbragt ei uke i hovedstaden.
og for spesielt interesserte er detter en oppsummering av mine dager i øst:

jeg har lest mer enn masse, minst tusen sider. mest på engelsk. og jeg har lært meg en haug med engelske ord sikkert nesten ingen bruker. jeg har spist bedre middager sammen med min onkel, og har spist nok kjøtt for 2006. jeg har vært en tur innom drammen og truffet noen strøkne mennesker der. jeg har hatt tre eksamner, en om pneumatologi, en om menneskesyn når man skal utvikle visjoner og verdier og en om dogmatisk framstilling av pinsebevegelsens syn på dåp og nattverd. jeg har hatt en herlig kveld i juleleiligheten til sandra. jeg har grått mens jeg så mette-marit program på tv. jeg har mistet et fly. jeg har ødelagt en paraply på grunn av fryktelig vind. og jeg har møtt en haug med kjentfolk på rare plasser, sånn som man alltid gjør i oslo. også kaffe da, men det er jo en selvfølge.

vel. en kort oppsummering for spesielt interesserte.
for ytterligere interesser: kontakt meg personlig!

det er godt å være tilbake.
love you all!

7 kommentarer:

Anonym sa...

ja d e jo bare 2.søndag i advent.
Fint at du har vert i hovedstaden.
Men d va dumt at du mista flyet og ødela paraplyen.

Sandra Elén sa...

kom gjerne igjen.............
ps: du nevnte ikke middagen jeg lagde, he he he hehe he he he he he he he he he he

ragni sa...

Arti å hør om solveigs kværdag. Stå på du! Du e min helt;)
Klem fra Ragni

Anonym sa...

lurt på en ting, hva er din største utfordring med ungdomsarbeid?

SOLveig sa...

ragni, så koselig å høre fra dæ. æ savna dæ. hadde vært så gøy å se dæ igjen..begynne jo å bli år sida sist... har du det bra?

sandra; æ blei så superduper glad for middag!!!

oi, ørjan: stort spørsmål. den største utfordring e kanskje kordan man stadig kan vokse og nå ut til enda flere...

Unknown sa...

mjau...
det va godt å høre stemmen din...
på flere plan
balanse og ubalanse
that's the big challange in life
elska dæ

Anonym sa...

Godt å se at du overlevde stresset på veg tilbake fra Oslo. Det høres ut som formen er bra.