søndag, desember 03, 2006

strøkent.

8 kommentarer:

Anonym sa...

det kan man si
glede og fred og hjertejubel og fryd

Anonym sa...

altså..
*føler seg blond*

Størkent - som i har strøket?

eller

Strøkent - som i gikk støkent?

Anonym sa...

siterer moshi her.

men, jeg gjetter på det siste...? basert på hvordan jeg kjenner det liksom.

Sandra Elén sa...

der tenker jeg eksamener ferdig og gikk veldig bra

Anonym sa...

Gratulerer, ja det skjer, det skjer helt virkelig. Denne gutten gir kommentar. Ja, det er sant. Ville komme med en goleiksnyleiks på denne hippe siå di. Påmeldt ett lag fra Kremungdomsskolen i sannis (krik tatt i betrakning). 5pers:) god stemning, blandings lag...
Hilsen ....... kan ikke komme på trykk, du vet hvorfor

SOLveig sa...

oioioi. det skjedde faktisk - nesten hippere enn hippest:)
ellers så e det mykje goleik ute og går for tida - fredag blir en hit.
æ gler mæ.

ingunn og maria:
jeg har vært på østlandet skjønner dere.
strøkent.
så det er nok siste tolkning som gjelder;)

SOLveig sa...

og sonja: ja, hjertejubel!!

Anonym sa...

Dette skjønner eg ikkje noko av, verken kommentarane eller din tekst Solveig! Men kva gjer vel det? Livet går vidare likevel, og eg skal vel ikkje forstå alt. Eg er jo ingen ungdom!