onsdag, februar 21, 2007

dette er en post om alt..

..og ingenting.

for det første vil jeg påpeke at det går an å se ut som prøvedukker.
sånn at man nesten lurer på om man er utstoppet.

for det andre vil jeg påpeke at denne bloggen absolutt ikke har noe med rune rudberg å gjøre, selv om navnene våre har tendenser til likhet. det finnes heller ingen sådanne bilder på denne blog. bare så du vet det.
så alle dere som har bidratt til en enorm økning i besøkstall den siste uka: desverre - dere leter på feil sted. på virkelig feil sted.

ekstrajobb er fint og få når de bare kommer dalende ned fra himmelen med timelønner som solveig bare har drømt om tidligere.

å stå opp klokka fire om morgenen er ganske tidlig. hvor tidlig bør man da legge seg ikveld for å se nogenlunde oppegående ut i morgen den dag - det lurer jeg litt på.

jeg har tre potteplanter som lever i leiligheten på en gang - det er ganske historisk.

badekar er en fin ting.

og den boka jeg leser nå er en av de beste jeg noen gang har lest. sånn at man blir lykkelig i hjerte og sjel over ordene.

ellers så er jeg og marianne ganske så fine når vi strammer musklene.

3 kommentarer:

Anonym sa...

så fin du er med lugg!
og som prøvedukke.

hvilken bok leser du?

Anonym sa...

smiiil til solveig fra camilla :)

Unknown sa...

solveig er ustabil?
det tror jeg ikke går an...
men hva med litt mer kontakt nå fremover...
fikk mld, men det er dårlig med penger på kortet, ellers skulle jeg ringt deg altså...


maria:såkalrt hun er fin med pannelugg; alt kler den smukke. Og så er hun jo selveste s-klubb medlem, solveigen, så da er hun DEILIG HOT OG POPULÆR!!

jeg savner deg.
veldig!!!