mandag, februar 26, 2007

et nytt nivå av markedsføring for ny generasjon.


foto: sisi.

11 kommentarer:

lisaflisa sa...

yx markedsfører "en ny generasjon bensin".
men det kosta meg ganske dyrt..

Miriz sa...

Moro :)

Gudrun sa...

ja nå blir vel Norges skoler frelst. I allefall jentene:)

Anonym sa...

hahaha!!!utrolig bra solveig

Anonym sa...

solveig! bloggen din er ikke rosa!!!

Unknown sa...

ååå, jenta!! æ savna dæ og! så fryktelig!!!!
beklager mitt lack av tilstedeværelse på msn...
livet her e hektisk. men neste uke roa det sæ!! treng å prat. å hør alt du har å si!!
torsdag e kanskje en dag vi kan få det til. eller fredan på kvelden (her altså?)
elska dæ. utrolig.
possitive e jo at sell om æ ikke får snakka me dæ, blir æ stadi minna på dæ, og ber for dæ!
du e GUUUULL!!

SOLveig sa...

mhm - moro moro.
i alle fall for jenter. rune for eksempel, han tok ikke humoren...

hehe.

maria - det e ikke et ferdi resultat av skjønnhetsløftet du ser enda. gi mæ noen daga - og vi e der vi skal være;)

sonja: JAAA!! fredagburde gå lizzm.

Solveig M sa...

Hihi, så de pakkene på europris i fjor! Kjøpte faktisk en og hadde tenkt å gi deg den da jeg var i Sandnes, men husker jammen meg ikke om jeg gjorde det...!???

Idalexa sa...

hermegåser.

SOLveig sa...

kæm herme etter kæm?

du gjorde det, solveig.
du gjorde det. hehe.

markedsføring e viktig.
koste ka det koste vil.
har hørt at statoil ofte bruke 1 til 2 millioner på en stand på en messe...

Idalexa sa...

e mein at lbresse e hermegåse, for de herme etter ny generasjon! :)