lørdag, mars 03, 2007

jeg fikk visst sisten..

i natt fikk jeg sisten. siden jeg er full av lek og konkurranseinnstinkt blir jeg selvfølgelig med, og akter ikke å sitte her med sisten noe lenger enn til akkurat til nå...

regler:
hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

såo:

1. ikke det at jeg selv synes det er så rart egentlig, men andre har funnet det noe merkelig. jeg elsker pop, og er stolt av det!
2. jeg himler med øynene når jeg konsentrerer meg. men dette har jeg ikke kontroll på selv...
3. å spise knekkebrød med ost på til middag synes jeg er helt greit og tilfredstiller mine behov.
4. sokkene jeg har på meg må alltid matche noe av det andre jeg har på meg ellers får jeg ikke helt roen.
5. jeg har en slags merkelig interesse for ord. det å sette sammen ord, gi ord ny betydning og leke hobbytrendsetter, er noe jeg finner alldeles gøy.
6. det at jeg har skikkelig telefonskrekk, og da mener jeg skikkelig, men samtidig jobber i en administrasjon hvor hverdagen i stor grad består av telefon er jo i seg selv litt komisk.


vel; jeg tar maria, solveig1, elisabeth, sandra, ørjan og ragni.
SISTEN! dere har den!!

1 kommentar:

Sandra Elén sa...

Jeg er ikke med.............. he he he