lørdag, april 28, 2007

noen dager er mer effektive enn andre..



..og med smil kan jeg si at denne dagen har vært av de mer effektive.
jeg føler faktisk at jeg har funnet tilbake til
mitt effektive jeg
etter en mindre effektiv periode.
noe jeg finner særdeles betryggende, i og med at eksamener lurer rundt hver sving.

ellers så er det observert at
- russetiden er i gang, og jeg har samlet inn tre russekort (les: fått)
- kremmerdagene fyller sandnes med fler folk enn gågata tidligere har sett, men på pianoet til bokhandelen der under går det stort sett i bjørnen sover...
- det er varmt, det er sommer(?) - solskillet har i alle fall gjort seg gjeldende.
- det er nye aktuelle leiligheter til salgs..mHM
- www.sentrumkirken.org har stadig nice oppdateringer
- kattene i bakgården blir mer og mer redd hver gang jeg kommer ut døra, målet er å drepe dem med blikket
- HQ pakkes ned om dagen og veggene tømmes. det nærmer seg flytting
- 83% likhet med en viss skuespiller
- det kan se lovende ut for fiske framover

5 kommentarer:

Silje Helene Kristin sa...

83 % likhet med....? Julia Roberts? eller......?

Idalexa sa...

kor du ska flytte henne? :)

SOLveig sa...

ja, ble nok æ og en viss julia ja;) sjokk??

ida, æ skal bare flytte fra en plass til en annen i denne fine byen. nøyaktig gateadresse e foreløpig litt uvisst, men æ e into boligmarkedet kan man vel si;)

Ane sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ane sa...

Hei! leste tilfeldig bloggen din og denne posten, og jeg la merke til pianospilling med en bokhandel.. var nok jeg som spilte, men det gikk mest i her kommer ole brum siden ole brum satt i en stol rett ved siden av pianoet..