tirsdag, januar 08, 2008

let, så skal du finne...



jeg fant. jeg fant. 1
vel, egentlig var det ikke jeg som fant. men mamma. mamma fant. kanskje mest fordi mamma har sånn skikkelig kontroll. hun vet hvor hun skal lete, og er garantert å finne.
uansett; her sitter jeg med kine2 m/sarajevo i hånden - kassettutgaven. begeistring når nye høyder.

jeg fant. jeg fant. 2
vel, egentlig var det ikke jeg som fant denne gangen heller. ikke vet jeg hvem det er som ga meg linken heller.
men linken har i alle fall ført til sangkjøp og stor allsang faktor mellom meg og itunes.
sarajevo er på plass. og modeleringen var minst like bra som jeg husket.
minst.

" sarajevo,
en dag vil du bli fri,
all fortvilelse forbi,
dagen kommer - da krigen vil ta slutt,
i sarajevo.."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for at mi skattejakt vart omtala!Det kan lønne seg å ha system og orden. Bare sei frå dersom det er andre ting eg skal leite etter! Eg likar å vera til nytte.

karenelise sa...

halla solveig!
godt nytt år til du!!!!
ville bare stikke innom åg si hei åg håpp, åg at æ vendte hjem tel bloggværdenen etter langt opphold.. ser at du har holdt koken:) håpe alt står bra til!
klæm fra trønderlag!