lørdag, februar 04, 2006

Ingla


Befinner meg i skrivende stund i en toppleilighet på Aker brygge og trives i grunn med det. Særlig i og med at det ble et glad gjensyn med min søte lillesøster, som også er her i anledningen. Og anledningen er at min kjære far blir 50! Og det skal seg, som seg hør og bør, feires i hovedstaden. (Alle som vil er velkommen til å komme med bursdagshilsner til pappa her på bloggen, så skal nok de videreformidles..)

Livet er fint. Har vært to dager i Hamar. OL byen, nesten... Og hadde en meget herlig forestilling for 90 stykker der i går kveld. Nora is my name..

Så NORa sender en særlig hilsen til NORd.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for at du skrev meg inn på nettet.det var koserlig.du må bare vite at du er den snilleste i hele universet.det er jo gøy at andre kan se på meg inne på nettet.KLEM.

Anonym sa...

Her kommer en hilsen fra mammaen til Solveig. Første gang eg skriv på en b logg, men det går visst bra, Om to timer skal vi ut og spise middag med noen gode venner og nære familie. Det er til ære for min kjære mann som fyller 50 år! DET BLIR BARE SÅÅÅÅ BRA!!

Silje Helene Kristin sa...

kjære SOLveig!!
så koseligkoseligkoselig!!! :D
du kan gjerne overbringe en bursdagshilsen t din kjære far fra mæ :)
her går d berre fint egentlig...! :) søndaga e bra! :D
klem :)

Silje Helene Kristin sa...

btw: har skrevve om bloggen din (og lagt ut en link t den) på bloggen min... :) sjekk d ut på
http://wowgodmade.blogspot.com :)

Lykke, lykke t videre! Kanskje æ kjem t Tromsø eller Bodø når dåkker kommer dit på turneen :)

Utulig dumt at dåkker måtte avlys på Sortland :( jaja... gleda mæ t å sjå dæ igjen når den tid kommer :)

Siljeklem

Anonym sa...

heia beibi

fint ordspill
sånt liker vi
nå blir det kirkehistorie på biblioteket i tromsø

klem fra connie