tirsdag, oktober 31, 2006

det som også burde få være med...



jeg er da tilbake i fedrelandet etter en mer enn ord kan uttrykke fantastisk ferie overseas.
på besøk hos sonja,
som jeg allerede savner altfor masse...

men før jeg avslutter kapittelet om aussi her på blogen syns jeg det bare var noe som burde få være med.
verdt en plass her liksom.

så her kommer det noen glimt fra det som også burde få være med.






doen på operahuset er verdt en kommentar.

sjekk vaskene!!

nice lys.

første gang jeg har vært på en do som virkelig egner seg til
fotoserie...
..og det ble det.

... var riktig nok ikke den eneste plassen vi tok bilder i løpet av turen.

det skal være sagt.



hvor ofte spiser man pannekakefrokost på en oktoberdag i solsteik og med palmer i hagen.
ny opplevelse!
var litt overoppmerksom for edderkopper...men det må til. gjorde det ikke bedre at jeg fikk vite at den giftigste edderkoppen hadde nok gift i seg til å drepe åtte voksne menn...
(på kengurujakten tok heldigvis alex seg av edderkoppene)



den snille surferen som lærte opp disse tre guttene i stedet for å ha det gøy og surfe selv.
100 poeng. minst.



dette er det
lilla paret.
som førte til at vi trakk påsmilebåndene der de løp
opp og ned
utenfor opereahuset.

det er godt folk er entusiastiske når de er på ferie.
vel,
jeg og sonja kjøpte oss like solbriller i alle fall.
vet ikke om det var så veldig inspirert..
?!




starbucks!!
m/sofa



irene og håkon
fortjener et bilde til her.
gjestfrihet når det gjelder kjøring!!
tusen takk!!!

og helt til slutt:
sonja, i love you!!

8 kommentarer:

Erik Kaspersen sa...

NICE. VERY NICE.
glede mæ til å lese! va n bare en raskings innom og fikk me mæ de fine bildan, i forbifarta, på vei til første dag på jobb... :) god klem.

elisabeth sa...

korr fin dåkker e:D:D

Sandra Elén sa...

hei hei, godt å ha deg hjemme igjen, hadde du blitt der lengre hadde vell drømme mannen dukket opp, og du hadde blitt lost for alltid. tar du deg en tur til oslo snart eller....... :)

Anonym sa...

Kom plutseli over bloggen din!
Arti!!
Å du har vært i Australia, din heldigris!:)
Korsn går d elles?
Bynne å bli vant me den nye livssituasjonen min som kone,student og Osloboer.
Ingunn Sofie

Anonym sa...

Vær velsignet både du og Sonja, alt er så fint og vakkert!

Kristen sa...

eg lure paa om det e noge gale med dataen min.. eg fant ikkje noge bilde av meg.. . hmm

SOLveig sa...

ingunn: hej ingunn:) du har jo også blogg - så gøy. ja, da kan vi i alle fall følge litt med hos kværandre. det som e nice med blogg;) ja, du fikk tre nye ting på en gang. men regne med det e fint å være kone?? smil. hils til jørgen.

kristen: ja, det e noe veldig feil med dataen din...

Unknown sa...

solveig!!
æ saaavna dæ!!!!!!
d gjør ondt...