søndag, november 05, 2006

jeg ELSKER skolebesøk!!


må jeg nok engang få uttrykke min begeistring over skolebesøk,
og iherdige tenåringer som står opp på skolene sine.

denne uka ble det tre skolebesøk på meg.
jeg lever!!

mandag var jeg på bore ungdomsskole.
de er noen helter.
der ble det kenguruandakt med moralen: ikke gi deg før du finner det du leter etter...

fredag ble det 2stk skolebesøk.
hvilken dag!

først hetland vgs.
med marie og therese i sving
og første møte med ny generasjon games.
games går ut på en rekke konkurranser, hvor vinneren fra hver konkurranse går videre til storkonkurransen møtet før jul, og den som vinner da vinner en ipod nano.
herlig konsept.

så ble det lurahammeren ungdomsskole etterpå sammen med øystein og rune.
rune hadde fått på seg elvisdrakten nok en gang.
på lura er avdelingen bare noen måneder gammel, men her snakker vi om å starte ut 100%...
fantastisk gjeng.
det ble ny møterekord på over 70.

det er gøy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
i mårra ska æ å to andre jente bra Sarons Dal ut på skolebesøk. vi ska til norges nordligste fiskevær å en plass til. kjempe herlig. det er to KRL tima som ska brukes. tema er menneskeverd og sex. blir kjempe interessant. det er mest de to andre da som ska ha det, æ er bare med før å observere, har aldri vært med på skolebesøk.. ganske trist. så æ håpe æ går ut litt visere enn æ kom inn.
det skjer ting i nordnorge å. =)
smil