tirsdag, januar 09, 2007

jubalu for totusenogsju

ni dager inne i et nytt år,
uten innlegg på solliselle,
nesten tragisk, dog det har sine naturlige forklaringer...

føler alle andres forklaringer på bloggopphold er graviditet,
det er ikke jeg. så langt fra gravid man kan bli. smil.

men 2007 har bydd på heller ni fullfulle dager,
så selvom magen ikke er full er timeplanen det.

lunsjpausen byr likevel på livstegn.
jubalu folkens.

siden sist...

romjulsrock på amosenteret i kåfjord
en fantastisk påminnelse om hva jeg faktisk har vokst opp i og med.
kåfjord på sitt beste.
og sammen med elisabeth var det en opplevelse jeg neppe kommer til å glemme
- for med mange år borte fra fjorden kan man plutselig glemme hvordan ting var...
men så er det der igjen.
selskapet med elisabeth var likevel kveldens høydepunkt.
og min bror i slitte dongeri og engangiåretopptreden med mind twist.

connected
det blir ikke nyttår uten connected.
for sjuende gang ble det leir i nyttårshelga i nord.
herlig gjensyn med gode venner - ledergjengen trofast på plass.
ellers gøy å se nye teens. we love teens.
fikk kriket en del, fikk synge nordnorske lovsanger, fikk sovet på sovesal.
og alt som fint er.

nyttårsaften med family
befant meg hjemme selve nyttårsaften
- noe som skjedde sist i 1996...
sparketur med inglaog lilla spark sånn i stjerneskinn midt på natta.
fullkomment.

overnattings hos hjem #2
fikk en kveld hos estdahl før jeg satte meg på flyet tilbake til sandnes.
elise, erik, hannah, håkon, samuel, guri, markus, peter, joel - love ya!

bækk inn sandnes

styremøte i ng
oi, jeg har da deltatt på mitt første landsstyremøte i ny generasjon.
spennende.

strategidager
i helga var det strategidager her i sandnes for engasjerte i ny generasjon fra hele landet.
tradisjon tro ble det en fantastisk helg.
aksjon 400 skoler braker løs.

hva annet kan jeg si enn: jubalu for 2007?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Endelig.Har venta kvar dag på nytt innlegg, og her kom det!!Godt å høre at du har masse kjærlighet til den landsdelen du er født og oppvokst i.

Sandra Elén sa...

Good times, savner å sparke, det var så gøy, men det er jo ikke så greit når det er 7 grader ute

Godt at du er tilbake med nytt innlegg har savnet det.:)
Godt nyttår

SOLveig sa...

mmm, på grensen til hva man kan tillate av grense på blogopphold. men no e æ sterkt tilbake.

stol på tøffe tøflus!