fredag, januar 19, 2007

solbrillene er tilbake på jobb.



jeg ser lyset.

SOLveig.

5 kommentarer:

Sandra Elén sa...

kan du tenke deg at jeg skal bruke solbriller i tre uker i kenya, det var da lenge midt på vinteren, he he he mens dere må fryse i det kalde noreg, jeg gleder meg .......:) men kanskje solbrillene må ligge, siden jeg da vill få et gigantisk skille, og det vill vell ingen ha, ohhhhh varme her kommer jeg.....

Unknown sa...

snasne solbriller!!!!!!!!
har investert i noen ny jeg, da de gamle brakk..
men fortvil ikke, når turen går down under skal jeg tilbake til valley girl.
er det en starbucks kaffe på det bildet under??
jeg savner ræ

SOLveig sa...

sandra: jo, god tur når du reise den 7feb ;) bli litt brun for mæ og da.. frostrøyken har sin sjarm den også da...

sonjaen: du må investere i nye!!! e jo brilla for likesinnede...:) det e starbucks vet du - tatt fra en himmelsk(!!) sofa.
savne dæ og - ufattelig mye.

Idalexa sa...

jada. gni det inn. æ vil ha vår, sommer, sol og varmt!

SOLveig sa...

æ gnir;)